featuredpublicmediastiriWorld

Vocea conteaza!

Impact FM Regional pune la dispozitia clientilor locali si regionali un portofoliu de voci pe programe si reclame apreciate de clientii nationali si internationali. Studioul de productie Impact FM Regional detine un portofoliu intern de 6 voci si ofera clientilor posibilitatea de a obtine rezultate in campaniile pe care le lanseaza la radio sau TV.

1. Totul este despre ton

O voce profesionala care poate fi si voce de actor, va putea adauga tonurile potrivite, precum si pauzele potrivite atunci cand este necesar. In cazul in care tonul de voce este neinspirat, plictisitor si lipsit de vitalitate, audienta pur si simplu se va opri si asta va insemna o campanie esuata.

2. Publicul tau se va simti identificat cu un Voice Over Impact FM Regional

Cand ințelegeti targetul companiei, puteti alege o voce potrivita, ceea ce va face ca publicul sa simta ca ar putea sa se identifice mai bine cu marca dvs. Mai mult, atunci cand alegeti o voce din portofoliul local, o voce cunoscuta pe plan local, publicul se va identifica inclusiv cu brandul personal al vocii.

O parte din strategia dvs. poate include, de asemenea, selectarea unei voci „native” care are acelasi accent, inflexiuni și cadenta cu ale publicului dvs. tinta. Multe marci constata ca acest lucru poate face minuni, in timp ce opusul (voci generice, nelocalizate), poate face audienta sa se simta ca aude un spot care nu este orientat catre el.

3. Multe marci creeaza spoturi audio-video cu scopul de a conduce audientele pentru a actiona

De exemplu, pentru a achizitiona bunuri sau servicii, dacă aveti un call to action (și ar trebui!), un voice over, chiar si actor, va trebui sa-l anunte cu un mesaj clar și concis.

Vocea potrivita va duce audienta “de mana” si ii va ghida in directia corecta.

4. Vocile introduc caracterul si adauga dimensiunea

Cand decideti sa folositi un actor profesionist, ar trebui sa renuntati in a-i mai spune cum sa isi foloseasca vocea, mai important ar fi sa-i spuneti carui public se adreseaza reclama. Un actor are capacitatea de a adauga caracter si personalitate intr-un mod care va oferi spotului audo video o dimensiune suplimentară. Vocea unui actor ofera complexitate intr-un mod pe care numai o voce instruita poate oferi. Va crea pentru cei care aud reclama dorinta de a se asocia cu marca.

5. O voce Impact FM Regional va poate ajuta publicul sa-si aminteasca marca sau campania pe care o desfasurati

Obiectivul fiecarei marci/campanii este  sa ramana in mintea publicului lor.

6. Studioul de productie Impact FM Regional incurajeaza proprietarii companiilor sa isi reprezinte audio afacerea

Inregistrarea propriei voci in studio va aduce un plus de expunere si incredere pe partea de servicii.

Ioana Rata, din 1993 in radio, despre campanii cu companii din Regiunea Moldovei:

“Companiile din Regiunea Moldovei fac foarte greu diferenta intre o voce de brand si o voce de campanie. Sunt putine voci care pot fi folosite si pentru pozitionare brand si pe campanii punctuale. Inca se mai discuta despre omul care “da vocea”, mai putin despre voce si e greu sa oferi un verdict, pentru ca acea voce are prieteni, familie si ofera doar vocea exersata. Nu te poti imprieteni cu toti oamenii de afaceri pentru care dai voce. De ani de zile, ofer vocea pentru aproximativ 5-8 companii pe zi. Sunt voice over din 1996…fac un calcul simplu la minim 5 voci pe saptamana…mmm…aproximativ minim 250 de clienti noi/an…25 de ani…foarte multi prieteni. 🙂 Un alt aspect, vocile locale sunt indepartate pentru ca ni se par cunoscute. Prin tara, am avut vocea refuzata la multe pitch-uri de companii din Iasi, tocmai pentru ca ma recunoasteau si li se parea ca le sunt accesibila. Lucrez din 2010 international, pe proiecte pentru care numele de Ioana Rata inseamna doar o voce perfecta pentru acel proiect. Inca zambesc cand vad cate probleme au unele companii cu departamente de marketing din orasul Iasi, in ceea ce priveste vocea. Nu consider ca am o voce buna pe reclame, nu consider ca am o voce buna :), dar conteaza ca am in portofoliu proiecte internationale cu care ma pot mandri si clienti locali-regionali-nationali care apreciaza munca noastra de echipa din departamentul de productie si voice over. Sa fii vocea in reclame  pline de feminitate cu Julia Roberts sau pe pitch-uri pentru vulcanica artista Cardi B, spune multe despre flexibilitatea unei voci. “

 

Related Articles

Back to top button