campulungEvenimentefalticenigura humoruluipublicmediaradauti-siretstirisuceavaUncategorizedvatra dornei

AUDIO. A treia acțiune de împădurire marca Maspex România, prin brandul Apa Bucovina

Miercuri, 25 mai a.c., în zona limitrofă și în parcul central din Vatra Dornei a avut loc a 3-a acțiune de împădurire organizată de Maspex România, prin brandul Apa Bucovina. La acțiunea de împădurire au fost plantați 3.500 de puieți în zona limitrofă municipiului Vatra Dornei, cunoscută sub denumirea Colăcelu, și în parcul central al municipiului.

La plantare au participat și trei nume mari ale fotbalului românesc, Miodrag Belodedici, Lucian Sănmărtean și Marius Niculae, în baza parteneriatului dintre Federația Română de Fotbal (FRF) și brandul Apa Bucovina. Parteneriatul a fost demarat în 2019, când Apa Bucovina a devenit apa oficială a tricolorilor, și s-a extins la începutul anului 2022 pentru următorii patru ani, perioadă în care Apa Bucovina este sponsor oficial al Echipei Naționale de Fotbal.

„Protejarea mediului înconjurător reprezintă o provocare pentru societatea noastră și pentru fotbal. Dacă ne dorim o societate sustenabilă, atunci este de datoria noastră, a tuturor, să fim responsabili și să ne implicăm în astfel de acțiuni de protejare a mediului și mă bucur că FRF poate să contribuie activ la aceste inițiative”, declară Răzvan Burleanu, președintele FRF.

La plantare a participat și Carmen Brumă, Ambasadoarea Apa Bucovina, om de televiziune și formator de opinie pentru un mod de viață echilibrat. Ea li s-a alăturat angajaților companiei Maspex România, voluntarilor de la Salvamont Vatra Dornei, Organizatia Tinerilor Dorneni și Asociația Vatra Dornei Tineret. Partenerii principali ai acțiunii au fost Primăria Vatra Dornei și Ocolul Silvic Dorna Candrenilor.

”Ne-am propus să facem o tradiție din aceste acțiuni de împădurire și iată că reușim. Suntem deja la a treia împădurire. Am fi fost la a patra dar pandemia ne-a ținut puțin pe loc. Însă vom r

ecupera, Bucovina este un brand activ, care se implică în viața comunității din care provine organizând diverse acțiuni care au scopul de a menține atât echilibrul mediului cât si pe cel al oamenilor ”, a declarat Grzegorz Grabowski, CEO Maspex Români.

În 2022, Apa Bucovina lansează campania de comunicare “Apa din ținutul echilibrului”, care duce mai departe povestea brandului prin definirea zonei sale de proveniență ca teritoriu absolut al armoniei dintre om și natură. Este o campanie de marketing 360ᴼ care înglobează mai multe platforme, cu acțiuni specifice: campanii TV și digital, proiecte speciale de televiziune, comunicare Out Of Home, acțiuni de BTL, campanii de responsabilitate socială. Noua direcție de comunicare debutează cu această acțiune de împădurire prin care reprezentanții Apa Bucovina și ambasadorii de brand contribuie la refacerea pădurilor din zonă prin plantarea de puieți, sub sloganul “PROTEJĂM ȚINUTUL ECHILIBRULUI”.

 

 

 

 

„Ne bucură foarte mult implicarea companiei Maspex Romania prin brandul de apă Bucovina în menținerea echilibrului ținutului nostru. Este deja a treia acțiune de împădurire pe care o organizează în zonă și sunt sigur că vor urma și alte actitivități de acest gen. Ne vom implica în continuare alături de ei, oamenii locului și natura merită toată dedicarea noastră ”, a declarat Ilie Boncheș, primar Vatra Dornei.

Cu o experienţă de peste 25 de ani pe piaţă şi un portofoliu vast de produse, compania Maspex România este unul dintre cei mai cunoscuţi producători din ţară pentru categoriile sucuri, nectaruri şi băuturi răcoritoare, produse instant, snacksuri sărate, apă minerală naturală. În prezent, Maspex România este lider de piaţă în România, pe segmentele JNSD, cappuccino şi ciocolată caldă. Compania deţine branduri cunoscute şi apreciate, precum: sucuri, nectaruri, băuturi răcoritoare – ”Tymbark”, ”Tedi”, ”Ciao”, ”Figo”; produse făinoase – pastele ”Arnos”; produse instant ”La Festa”: Cappuccino, Hot Chocolatta, 3in1; dulciuri şi snacksuri sărate – ”Rollini d’Oro”, ”Salatini”; băuturi energizante – ”Tiger”, apă minerală naturală plată şi carbogazificată – ”Bucovina”, apă minerală naturală natural alcalină – ”Alcalia”; ketchup și conserve de roșii – ”Vălenii de Munte”. Piaţa de desfacere pentru Maspex România este reprezentată atât de România, cât şi de țările în care sunt exportate produsele: Polonia, Bulgaria, Republica Moldova, Macedonia de Nord, Serbia, Albania, Germania, Spania, Marea Britanie, Germania, Italia, Grecia, Olanda, Belgia, Cipru, Franța, Irlanda.

AUDIO

 

Related Articles

Back to top button