publicmedia

Word Vision România împreună cu Lidl schimbă soarta copiilor nevoiași

Lidl a donat 150.000 de euro pentru Programul Pâine și Mâine, desfășurat de Word Vision România, bani ce se vor folosi pentru a ajuta copiii din zone rurale sărace!

Suma fabuloasă de 75.000 de euro a fost strânsă cu ajutorul clienților din magazinele companiei, care au ales să se implice în campania de strângere de fonduri de la casele de marcat, în perioada septembrie – decembrie. Lidl a hotărât ca această donație să fie dublată, astfel încât să se acopere costurile pentru o masă caldă la școală și două ore de after-school. De toate acestea vor beneficia cei 618 copii din Dolj, Vâlcea și Vaslui.

Mulțumim în numele copiilor din program tuturor clienților Lidl pentru generozitate și pentru că au ales să sprijine astfel educația. Rezultatele pe care campania de strângere de fonduri le-a obținut într-o perioadă atât de scurtă credem că arată că problema pe care încercăm să o rezolvăm – cea a copiilor defavorizați care nu au acces la educație  – este o preocupare pentru un număr mare de români, iar atunci când li se oferă ocazia să se implice, aceștia o fac cu generozitate”, a declarat Oana Șerban, director de comunicare World Vision România.

Pâine și Mâine este un program conceput pentru a ajuta copiii vulnerabili din ciclul primar din 18 sate sărace și izolate. Scopul proiectului este combaterea eficientă a abandonului școlar în mediul rural, reducerea decalajelor și a absenteismului în zonele defavorizate. Pentru asta, programul oferă zilnic o masă caldă și programul de after-school, costurile fiind estimate la 440.000 euro pentru un singur an. Rata abandonului școlar în România atinge 19,1%, cu mult peste media europeană de 11%, iar copiii din zonele defavorizate ale țării prezintă un risc de abandon crescut.

„Analfabetismul funcțional este, din nefericire, o problemă cu care societatea noastră încă se confruntă și care poate compromite soarta unor întregi generații. Datorită programului dezvoltat de World Vision România, din care ne bucurăm că putem fi parte, putem schimba în bine viitorul copiilor de la sat, cei mai expuși acestui fenomen. „Pâine și mâine” este un proiect pe care l-am susținut încă de la început și în impactul căruia credem cu tărie’’, a declarat Maria Pârvuleasa, PR Manager Lidl România.

Lidl nu este prima dată când se implică într-o astfel de acțiune. Încă de la începutul proiectului, compania a dorit să participe la acțiunile de caritate, oferind prima dată suma de 100.000 de euro. De asemenea, au fost donate pachete cu alimente pentru famiile nevoiașe, , iar, cu ocazia sărbătorilor de iarnă,  lanțul de magazine a oferit suma de 141.000 de euro pentru cadourile de Crăciun a 3.121 de copii din proiectele World Vision România.

Despre World Vision România

World Vision România face parte din parteneriatul World Vision International prezent în aproape 100 de ţări din întreaga lume. World Vision România este o fundație creştină care desfăşoară programe de intervenţie umanitară de urgenţă, dezvoltare şi advocacy, punând în centrul activităţii sale bunăstarea copilului. Fundația se concentrează asupra muncii cu copiii, familiile şi comunităţile, în scopul depăşirii sărăciei şi nedreptăţii. Inspirată de valorile creştine, fundaţia lucrează cu persoanele cele mai vulnerabile din lume, indiferent de religie, rasă, etnie sau gen. În 26 de ani de prezenţă în România, fundaţia a ajutat peste 500.000 de copii şi adulţi, în 400 de comunităţi din 8 judeţe.

World Vision România crede în dreptul la şanse egale pentru copiii de la sate şi de la oraş şi, de aceea, în comunităţile rurale unde este prezentă, desfăşoară programe de dezvoltare comunitară pe termen lung cu focus pe educaţie şi reducerea abandonului şcolar, sănătate şi protecţia copilului, agricultură şi dezvoltare rurală, angajament civic şi creştin. Copiilor li se facilitează astfel accesul la condiţii de viaţă mai bune prin dezvoltarea durabilă a comunităţii în care trăiesc. Proiectele sale se concentrează pe transformarea comunităţilor şi a membrilor acestora, pentru a realiza o viaţă împlinită pentru fiecare copil.

Despre Lidl

Lidl este unul dintre cele mai mari lanţuri de magazine din Europa, activând în 27 de țări europene și având peste 140 de centre logistice ce asigură aprovizionarea a aproximativ 10.000 de magazine. Cu mai mult de 215.000 de angajați, Lidl se numără printre primii 10 comercianți de produse alimentare la nivel mondial.

 

 

 

 

 

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Back to top button